Dagbog: Jeg gør mit bedste for at få et "fedt" liv


Forfængelig? Nej da- man er vel en mand- kun bøsser og kvinder behøver at passe deres udseende. Er det sådan du tænker?

Forfængelig? Jeg har de sidste måneder tabt alt for meget. Mine shorts blev for store, det eneste jeg stadig kunne passe nogenlunde rimeligt, var mine sandaler, og mine træsko. 

Men.

Jeg var i bad for et par timer siden. Kiggede ned ad mig selv. Fik øje på en lille top. Jeg har fået mere mave end jeg havde før. Jeg e r bare så glad.

Problemet i min alder, jeg vil så gerne være sexet, er løs hud. Når jeg bremser op ude i trafikken, bliver jeg overhalet af mit løse skind. Jeg har alt for meget af det. Eller havde. For nu bliver det en anelse strammere, for hvert døgn der går. Ofte er folk kede af at blive fede, men ja, jeg er bare lykkelig.

Jeg har ikke sat en øvre grænse på, hvor fed/ lykkelig, jeg har planer om at blive, men det kunne være noget med, at jeg stadig skal kunne passe det tøj jeg har. Jeg mener, jeg bruger jo flere penge på mad og drikkevarer i mit fedmeprojekt, og det må være nok. Hvis jeg også skal i gang med at bruge penge på indkøb af nyt tøj, er det vel bare for meget.

Og når alt kommer til alt, ville jeg jo bare stramme mine slaskede hudfolder lidt op.

Og hvad gør jeg så, for at blive fed?

Jeg er begyndt at drikke flere øl. Normalt drak jeg to fadøl pr. dag, det gør jeg stadig, men nu åbner jeg også tre til fire dåseøl hver aften, og endnu værre, jeg drikker indholdet.

Jeg spiser også mere. Ikke alle de små idiotiske og unødvendige måltider i løbet af dagen. Nej. Men jeg spiser mere. Der er simpelthen mere på min tallerken tre gange dagligt. Plus at jeg æder hjemmelavede peanuts, ristet i stegeolie, om aftenen. Ok. Måske ikke hver aften, men når jeg husker det.

Det er så her jeg tænker på, om jeg har opfundet verdens mest effektive fedekur, men også det modsatte, verdens mest effektive slankekur- jeg mener, hvad nu hvis man som fed gjorde det modsatte? 

Spiste mindre, droppede alle dagens godbidder, peanuts inkluderet, og droppede en del af den alkohol/ øl, som måske er en del af hverdagens indtag.

Velbekomme.

Comments