Dagblog 24 / 7: Dagens derpå... Håber på at skriveglæden kommer tilbage

Det er nu cirka halvandet døgn siden, jeg gjorde en stor beslutning til virkelighed. Nemlig at lukke for mine to største Facebookgrupper. Og nu sidder jeg så og håber, at jeg kan bruge min tid på en bedre måde. Her i Medan hvor jeg afvikler min "Nomadevinter". (Rejser hjem til EU den 22. april.)

Image result for instagram logo

Håber ja da. Og måske kan jeg få min skriveglæde tilbage. Den har godt nok manglet det sidste års tid. Og mit bud er, eller min undskylding lige nu, uha uha, men ja da, at jeg har ladet mig gå at for meget på, af gruppemedlemmer i mine to største grupper, hvor af mindst 70 % af medlemmerne befinder sig mindst en halv omgang rundt om Ækvator fra mig gamle, men også rimeligt bevidste mand.

Image result for instagram logo

Men indrømmer, 200 % sikkert, da jeg stod op i morges savnede at skulle tjekke dagens thai med omegn nyheder og turisthistorier. Jeeg tror så til gengæld, at jeg ret hurtigt fandt en løsning. Nemlig at jeg fortsætter med at passe min Indonesiengruppe, og hvad jeg ellers har. Og så har jeg i lavet mindre investeringer, så det vil blive nemmere for mig at skrive på Instagram, hvor jeg bruger profilen aaby.bjarne hvis du ikke allerede har klikket på knappen hvor du begynder at følge mig. Fortsat god weekend. Bjarne.

Image result for facebook logo


Comments