Mine blogs flytter tilbage til min oprindelige blog...

Beklager, men i de kommende uger flytter jeg mine skriverier tilbage til denne blog. Der er simpelhent ikke økonomi i at betale en webmaster for at køre den. Siden var/ er baseret på annonceklik, men der er alt alt for få klik. Så det koster mig fakisk penge at hjælpe andre med viden om Thailand / Asien.

Image result for blogs

Som du måske ved, måske ikke, har jeg skrevet stort set dagigt det meste af mit voksne liv. Og jeg holder meget af, dels at skrive, dels at argumentere, og skabe debat.

Inden jeg kom på journalisthøjskolen skrev jeg bøger, og inden det, producerede jeg stævneprogrammer for en meget social bokseklub i Aarhus, som jeg også skrev ungdomsromaner om. Og inden det, blev jeg blacklistet på alle de store eller større arbejdspladser i Randers, ffordi jeg skrev "venstreorientedere" læserbreve til Randers Amtsavis. Ak ja.

Jeg skal efter planen betale for service, server m. m. næste gang den 7. februar 2020. Og jeg har snakket med min webmaster gennem de seneste 8 år om at lukke ned. Og det er OK med ham.

Inden 9liv dot net lukker, vil jeg flytte de 200 vigtigste og mest populære blogs som jeg har skrevet.

Når nu det endelig skal være, og det skal det, er der faktisk flere fordele ved det system som Google Blogger bruger, det som du læser fra lige nu, og som jeg brugte tidligere, og det som jeg igen vil bruge fremover.

Set fra din side, bliver det nu atter muligt at kommentere direkte under hver enkelt blog.

Og for mig er "Blogger" systemet meget nemmere at bruge i det daglige. 

Det er desuden gratis. Ikke en dårlig ting for en fattig pensionist som "stakkels" jeg. :-D Jeg ødelægger det dog nok lidt ved at købe et .com url en af de næste dage, så jeg kan få annoncer ind på bloggen.

Comments