TH / Hua Hin: Bryllupsbilleder foran 7-Eleven: Hvad ellers?



Jeg så jo lidt af hvert de fire dage jeg var i Hua Hin, inden jeg rejste tilbage mit permanente hjem her ved Sortehavet. Men et etnisk kinesisk brudepar, som blev fotograferet foran 7-Eleven, det havde jeg ikke lige set komme. :-D





Jeg sad med en af byens billigste restaurationsøl, dagens første øl, klokken var lidt før solnedgang. En mini van parkerede lige overfor mig, og en brud steg ud. Det vil sige... det første jeg så var et par hvis fødder stukket i et par flip flop sandaler, og derefter så jeg så dele ad en hvis brudekjole. Og så var min interesse fanget.

Med mit smart phone kamera fulgte jeg de to plus deres hyrede fotograf og dennes assistent ned mod vandet.

Der smed gommen sin brud over skulderen, og bare hende ned mod vandet. Jeg tog et par fotos, beklager kvaliteten, skal have min brystlomme Canon med når jeg vender tilbage til Thailand til vinter, og troede så at det var d e t.

Så jeg fes tilbage til min Leo. Men pludselig var de i min højre øjenkrog, de så ud som om de også ville dødeliggøres foran det lille 7-Eleven, nabo til JJ Hotel hvor jeg sad med min store øl til 80 bath.

Da de var tilbage ved bilen, indenfor hørevidde, råbte jeg "Good Luck", og det blev de meget bevæget af, og Waiede tilbage.

Og jeg var en oplevelse rigere :-D

PS! Det er almindeligt i mange lande i Asien og Balkan, måske mange flere steder, at brudeparret fotograferes foran mindesmærker, i smukke parker, osv.

Comments